Šodien devos uz bankas filiāli, lai samaksātu vīramātes rēķinus. Tiklīdz ienācu telpā, pie iekšējā bankomāta man nācās apstāties, jo gados vecāka sieviete lūdza palīdzību. Viņa nervozi grozīja rokās savu bankas karti.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Rīgas privātmāju ciematā klaiņo lūsis: sēž pie žoga Rīgā un nebaidās no suņiem un cilvēkiem (video)by Laura Blūma
- Ko sēt blakus kartupeļiem, lai Kolorādo kartupeļu vabole ietu ar līkumuby Anete Vītola
- Pēc pirkumu veikšanas, izmantojot populāru lietotni, vairākiem cilvēkiem no bankas kartēm ir konstatēti naudas zudumiby Sandra Ločmele