Šodien devos uz bankas filiāli, lai samaksātu vīramātes rēķinus. Tiklīdz ienācu telpā, pie iekšējā bankomāta man nācās apstāties, jo gados vecāka sieviete lūdza palīdzību. Viņa nervozi grozīja rokās savu bankas karti.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Autovadītāji, īpaši ziemā, var ļoti viegli, sev pat nezinot, tikt pie prāva naudas sodaby Sandra Ločmele
- Ko sevis cienošas sievietes neiekļauj savā garderobē, jo tas izsūc labo enerģijuby Rinalds Bergmanis
- ”Whatsapp” drīzumā savā lietotnē piedāvās opciju, kuru daudzi gaida jau vairākus gadusby Sandra Ločmele